Čestitke z motivi živali

Ob ustvarjanju čestitk za rojstni dan ter rojstvo so nastale tudi otroške, ki imajo motive živali.
Ker pa so na craftalnici ravno v teh dneh izbrali za izziv 46 kraljestvo živali, sem vse hitro poslikala;)
Sedaj pa bodo papir, škarje ter ostale potrebščine za nekaj časa počivale. V roke jih primem spet naslednje leto, no saj do leta 2012 pa ni ravno več daleč;) V glavi je že kar precej idej, kaj, kako...pustimo se presenetit;) Srečno ter ustvarjalno leto 2012 vam želim in še kdaj pokukaj na mojo stran;)


Za rojstni dan dečka

Za rojstni dan deklice
Ob rojstvu deklice


5 komentarjev:

Mojca pravi ...

Zelo luštne voščilnice. Tudi tebi vse dobro v novem letu! LP Mojca

Simona pravi ...

Naj bo 2012 srečno tudi zate!

Janja pravi ...

Zelo luštne so vse. Srečno v tem letu, ti želim tudi jaz.

Goga pravi ...

Zelo simpatične voščilnice si nam pokazala. Sreče v novem letu pa tudi tebi.

Manuela pravi ...

Všeč, všeč, všeč! ♡

Hvala, ker sodeluješ na 46. izzivu CRAFT-alnice ! :)

Lepo se imej,
✿ Manuela ✿