NAJ BO RUMENO

Rumeni odtenki in rumeno

Nova tema v craftalnici, naj bo rumeno, joj kaj bi takega lahko nastalo. Ampak, ker imam sama zelo rada to sončno in toplo barvo sem se najprej spovnila na mojega sončka in sončnice, ki so mi zelo všeč. Saj veste pri takšnem sončku si kar težko najdem čas za ustvarjanje pa vandar se je našla kakšna minutka, ko je spal ali se igral. In tako je nastala spodnja verižica v rumenem odtenku. Ja vem, tudi sama se zavedam, da brez pridnega otroka to ne bi šlo;) Tako, da ima vmes prste tudi Tilen, moj mali sonček;) Hvala Bogu! 



Tudi letos so moj vrt krasile sončnice, katerim se je pridružil nov cvet;)


Takole pa izgleda verižica, ki jo prijavljam na tokratni izziv - NAJ BO RUMENO (ja pa še res je)

 

6 komentarjev:

Simona pravi ...

Obe sta lušni, taki poletno veseli.

Janja pravi ...

Bunkice so zelo lepe in verižici lep okras. Lp

petra pravi ...

Hvala za pohvale, se bom še naprej trudila;)

Goga pravi ...

Zelo lepi verižici, tvoj sonček pa seveda zmaga :)).

BojaMoja pravi ...

Uau :) tole pa predvidevam, da si lepila garn za kvačkanje ali prejico?

Super ideja :)

petra pravi ...

ja s prejico sem ovila kroglice